Od 4.5.2024 zavádíme nový on-line komunikační systém pro naše pacienty – PORTÁL PACIENTA. Dosud používaný systém Emmy již nebude v provozu, požadavky přes něj již nezasílejte. Níže naleznete informace o možnostech nového portálu a jak se k němu přihlásit.
Pro naše registrované pacienty nabízíme on-line služby portálu pacienta, které po přihlášení umožňují jednodušší způsob komunikace s ordinací (místo e-mailu a telefonu), vše na jednom místě, dostupné i mimo naše ordinační hodiny. Pro přihlášení do tohoto systému a využití všech on-line služeb je nutné mít u lékaře uložený kontaktní e-mail.
Pokud se nemůžete dostavit na objednanou návštěvu, prosím zrušte si svou objednávku nejpozději den předem sami nebo nás informujte prostřednictvím zprávy přes portál pacienta
Vstup do PORTÁLU PACIENTA
Jak se přihlásit do on-line systému:
Při prvním přístupu do systému volíte „Nová registrace nebo zapomenuté heslo“ , vyplníte e-mail, zadáte Souhlas a Registrovat. Tím si vytvoříte vstupní přihlašovací údaje.
Při každém dalším vstupu už zadáváte svůj e-mail a zvolené heslo rovnou do přihlašovací obrazovky.
Po přihlášení máte k dispozici tyto služby:
1. Zadání objednávky k návštěvě lékaře – máte k dispozici kalendář s přehledem termínů, vyberete typ objednávky (nemoc, očkování, prevence), vyplníte formulář a po odeslání a zpracování u lékaře vám systém zašle potvrzení o uvedené objednávce na váš e-mail. Takto zadanou objednávku si můžete v případě potřeby změnit nebo nejpozději den předem zrušit. Při objednávání prosím respektujte definované typy vyšetření. U preventivních prohlídek prosím vybírejte typ podle věku vašeho dítěte, objednávky zadané do nevhodného termínu mohou být ze strany ordinace zrušeny nebo přesunuty.
Přehled termínů objednávek – můžete sledovat přehled termínů svých budoucích návštěv v ordinaci na svém portálu.
2. Zaslání žádosti o recept – vyplníte příslušný formulář, uvedete název a obvyklé dávkování.
3. Zaslání zprávy – můžete lékaři zaslat informaci k probíhající léčbě, nemoci nebo dotaz na výsledky, omluvu z plánované návštěvy, žádost o změnu termínu, žádost o vystavení ošetřovného, změnu osobních údajů, žádost o výpis ze zdravotní dokumentace, žádost o vystavení posudku, apod.
4. Zaslání dokumentu k založení do karty – můžete do ordinace zaslat dokument formátu pdf nebo obrázek (např. zprávu z vyšetření u specialisty, fotografii apod.)
5. Můžete sledovat způsob vyřízení svých požadavků, o vyřízení jste informován e-mailem
6. Přehled termínů provedených Očkování a Preventivních prohlídek, případně termínů pro příští návštěvu
7. Lékař může rychlou a krátkou informaci zaslat vám